fredag 13 juni 2008

Tio nej..

Tio nej leder till ett ja, läste jag någonstans och jag tror den hypotesen stämmer. För att lyckas måste man ibland ligga på väldigt mycket. När det faller ut positivt känns det som att världen börjat le mot en igen:)

Lyckas jag med dagens utmaning att köra rätt till Kävlinge ska jag definitivt få en guldstjärna. Med ett lokalsinne som mitt är det bra att vara inställd på att åka lite vilse.

Nu väntar en helg i Stockholm i Latinamerikagruppernas regi, men framförallt reunion con las chicas. Det vill säga de andra resurspersonerna. Nu är vi en bunt före dettingar med massa erfarenhet i bagaget redo för äventyr av andra slag!

2 kommentarer:

Saga sa...

Hoppas att körningen gick bra! Synd att vi inte kunde träffas i helgen, jag hoppas att vi får tillfälle igen snart. Alex och jag kanske ska åka till Malmö över en helg nån gång i sommar, vi kanske kan hälsa på dig då? Eller är du i Örebro?
Kram

Frida sa...

Den gick förvånasvärt bra:) Ni är så välkomna så, mi casa es su casa. Örebro finns det inga planer på, kom till Skåne det är här vi håller till!
Kram