måndag 30 mars 2009

vår, vår, vår!

Jag kollade in det nya köpcentret Entré vid värnhem igår. I Mangos skyltfönster fanns en fin kavaj som jag började leta efter i butiken utan resultat. När jag frågade expediten meddelade hon mig att nej, den har tyvärr inte kommit in än.
Varför skyltar man med ett plagg man inte har?

Annars längtar jag till Köpenhamn på lördag. det får bli min lilla vårtreat:)
Även om Barcelona, Milano eller Berlin inte heller hade varit så dumt. Hur som helst har klockorna ändrats till sommartid och ljusare tider är på ingång!

3 kommentarer:

Sara sa...

Darling! Härligt att läsa din blogg igen - du får iiiinte vänta så länge med att skriva nästa gång... Hehe, ska inte kasta sten i glashus...Men ditt senaste var ju från februari :P

Konstigt med skyltningen - du får gå dit snart igen o se ifall den inte kommit in. Kram kram

Carol sa...

det är farligt att bo nära entré som jag gör :| var exakt bor du i malmö nånstans nu?

Frida sa...

Ja det har varit dåligt med uppdatering här. Ska bättra mig! Solen är en bra inspirationskälla:)

Haha, det är kanske läge att flytta från Värnhem:)