måndag 11 augusti 2008

Life is good

Idag fortsatte jag jobba i den solidariska andan:) Å och jag satte upp FIAN:s, FoodFirst International Aid Network, vandrande utställning om vad rätten till mat betyder för människor i olika länder som har någon anknytning till FIAN på Malmö Stadsbibliotek. Ni får gärna besöka den! Och/eller gå in på vår hemsida som jag naturligtvis redan länkat till från bloggen. Ingen ska behöva anstränga sig i onödan inte:)
Imorgon återvänder jag till sommarjobbet inom äldrevården efter en dryg vecka med de nya praktikantsamordnarna. Det var skönt att vara tillbaka på LA-grupperna (fd UBV som numera har bytt namn till Latinamerikagrupperna), träffa folket, bli tokinspirerad och bara vara. Fast om det slår att vara i Skåneland är jag inte så säker på!

2 kommentarer:

Fru Å sa...

frida! viktigt att lära nu när du är FIAN-representant: FIAN= Food First Information & Action Network!

Frida sa...

Tack! Jag rättar felet direkt:)