måndag 24 mars 2008

Kli, kli


Det kliar, mentalt intalar jag mig.

Fast det var det värt. Mina försök att bli solbränd blev så där lyckade enligt mamita Pati. Vårt släktskap innehåller två olika pigment, som inte liknar varandra däremot har vi mycket annat gemensamt:)


Varma nätter sovandes i bara linne täckt av myggnät har bytts ut mot underställ, sovsäck och duntäcke. Quito är detsamma, Mariscal ligger kvar. Malena påpekar att Plaza Foch, mötesplatsen heter El Quinde, men varför säger då alla Foch? Är det för att som Christine sa, att gatan heter Foch?
Frågorna är många..

En kär vän hinner lämna Sverige för USA innan jag kommer hem. Jag tänker på dig och dedikerar strandbilden som en lyckönskning, samt för att du inte ska glömma bort våra strandäventyr i Sverige så väl som i Spanien:)


2 kommentarer:

Saga sa...

JAG VILL OCKSÅ SOLA!

FannyValentine sa...

Stranden glommer man inte sa latt, speciellt vara strandaventyr :) Mail och blogguppdatering kommer snart, var tvungen att kolla din forst ;)
kramar i massor!