lördag 1 mars 2008

Alles gut!

Igår var jag ute med Alex och dansade salsa, precis vad jag behövde:)
På första stället var det ett grymt liveband. När de började spela reaggeton i salsabeat blev jag helt såld. Vi åkte vidare till Mayo och svängde loss!

Natalias tyska familj är här på besök. Underbara Klaus och Leni. Min tyska sträcker sig till alles gut, men med hjälp av svenskans och engelskans hjälp klarar vi konversationen utan några större problem. De visade foton på Natalia när hon som 15-åring första gången kom till Tyskland, så söt.

Snart ska jag till kontoret, inte för att jobba, utan för att hämta mina husnycklar. Underbara Frida har gjort det igen...Nycklarna behövs ju bara för att kunna komma in i huset, haha. Å andra sidan ligger de i säkert förvar där de är.

Oj, det var Pär lagerkvist som jag citerade, inte Boye. Förlåt. Tack Soya:)
Dags att förfriska upp den svenska litteraturhistorien kanske...

1 kommentar:

Sara sa...

Hehe, ingen orsak vännen. Förlåt mina besserwisser-vibbar... Det är verkligen inte lätt att skilja alla fantastiska författare åt! kramar