tisdag 26 februari 2008

Galapagos...

Galapagos tog musten ur mig:)
Det måste vara all den friska luften, vara ute i naturen 24/7. Ha alla djur på en meters avstånd. Eller var det att vara omringad av skandinavier, som alla var så inne i att jämföra sina egna länder att de hade lite dålig koll på var de var..

Ecuador, Ecuador. Är det där vi är?
Utropade en svensk kvinna på restaurangen vi var på när ägaren slog på nyheterna, som visade förödelsen som regnet skapat på kusten.

Nu är jag back on track. Har man lyckats krypa in ett sköldpaddskal klarar man allt:) Quito är detsamma. Kallt som tusan, men vad göra?
Emmsan lämnade mig igår morse. Min sugarmummy has gone with the wind eller the plane. Tankar om hemma har susat runt i hjärnan de senaste veckorna. Samtidigt vill jag inte åka härifrån. The never ending story!


Inga kommentarer: